Panel Klienta firmy Promatik powstał, aby ułatwić bezpieczne przechowywanie danych i wymiany ich między Klientem a firmą PROMATIK.
Konta tworzone są za pośrednictwem drogi telefonicznej (połączenie głosowe).
*na prośbę Klienta istnieje możliwość przesłania danych logowania na adres e-mail, zalecamy jednak pozostanie przy pierwszej opcji tworzenia kont.
Administracja NIGDY nie poprosi Cię o Twoje dane logowania, nie przekazuj ich nikomu.
Klient zlecający wykonanie projektu.
Serwer należący do Firmy PROMATIK.
Zespół pracujący nad projektem Klienta.
W przypadku zagubienia hasła i braku możliwości jego odzyskania lub chęci zmiany
danych logowania, jedynie kontakt telefoniczny z wcześniej zweryfikowanego
numeru telefonu pozwoli na taką operację (nie ma możliwości zmiany hasła za pośrednictwem poczty elektronicznej).
Administracja, pracownik firmy PROMATIK nigdy nie poprosi Cię o podanie danych logowania do "Panelu Klienta" . Pamiętaj, aby dostępem do konta dzielić się tylko z osobami upoważnionymi do danych znajdujących się na serwerze.
Każdą prośbę o dane logowania od osób trzecich, nieupoważnionych, traktuj jako
próbę wyłudzenia dostępu do danych poufnych własnej firmy oraz firmy PROMATIK.
Informacje o zaistnieniu takiej sytuacji proszę zgłosić drogą telefoniczną.
Obserwuj nas
© Copyright 2020 by Promatik sp. z o. o. sp. k. Wszelkie prawa zastrzeżone
Kontakt
Adres