Panel Klienta firmy Promatik powstał, aby ułatwić bezpieczne przechowywanie danych i wymiany ich między Klientem a firmą PROMATIK.
 

Konta tworzone są za pośrednictwem drogi telefonicznej (połączenie głosowe).
*na prośbę Klienta istnieje możliwość przesłania danych logowania na adres e-mail,        zalecamy jednak pozostanie przy pierwszej opcji tworzenia kont.
 

PANEL KLIENTA

Administracja NIGDY nie poprosi Cię o Twoje dane logowania, nie przekazuj ich nikomu.

Klient zlecający wykonanie projektu.

Serwer należący do Firmy PROMATIK. 

Zespół pracujący nad projektem Klienta.

W przypadku zagubienia hasła i braku możliwości jego odzyskania lub chęci zmiany

danych logowania, jedynie kontakt telefoniczny z wcześniej zweryfikowanego 
numeru
telefonu pozwoli na taką operację (nie ma możliwości zmiany hasła za pośrednictwem poczty elektronicznej).

Administracja, pracownik firmy PROMATIK nigdy nie poprosi Cię o podanie danych logowania do "Panelu Klienta" . Pamiętaj, aby dostępem do konta dzielić się tylko z osobami upoważnionymi do danych znajdujących się na serwerze.

Każdą prośbę o dane logowania od osób trzecich, nieupoważnionych, traktuj jako 
próbę wyłudzenia dostępu do danych poufnych własnej firmy oraz firmy PROMATIK.
Informacje o zaistnieniu takiej sytuacji proszę zgłosić drogą telefoniczną.

Password?

*******

 

Obserwuj nas

© Copyright 2020 by Promatik sp. z o. o. sp. k. Wszelkie prawa zastrzeżone

info@promatik-kielce.com.pl

(48) 412 435 055

Bilcza
ul. Szafirowa 37

26-026 Morawica

Kontakt

Adres